Hjælp til:

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Betaling

Betal med ViaBill

ViaBill giver dig mulighed for at betale for dine køb i 10 rater, uden renter og gebyrer. Køb det du mangler med det samme og udskyd din betaling.
Læs mere om Viabillher

Betal med AnyDay

Del din betaling i fire. Nul renter, nul gebyrer.
Vi betaler et transaktionsgebyr på 3.95% for dig. Det betyder, at du betaler nul og niks for at slice din betaling op i 4. Fedt, ikke?
Læs mere om Anydayher

Betal med Klarna

30 dage til at betale. Rentefrit. Prøv først. Betal senere.
Hvorfor betale for noget, før du holder det i hånden eller prøver det? Med Klarna betaler du intet, før du har modtaget varen og besluttet at beholde den. Ingen ekstra omkostninger. Sikkert. Enkelt.
Læs mere om Klarnaher

Betal med MobilePay

Du kender sikkert allerede MobilePay. Over 50% af vores kunder betaler med MobilePay. Nem og hurtig betaling med mobilen.

Betal med kredit og debetkort

Brug alle de anerkendte betalingskort. Du kan både bruge VISA, Mastercard uanset om du har et debet eller kreditkort.

Spørgsmål til min ordre

Mangler ordrebekræftelse

Se først i din spam/reklamemappe. Den vil hos nogle mailudbydere ende op der.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse inden for 10-15 minutter fra din bestilling, bedes du skrive til os. Så kan vi lokalisere fejlen.

Ændring/tilføjelser på ordre

Vi har desværre ikke mulighed for hverken at ændre eller tilføje varer til en ordre.

Ønsker du at tilføje en eller flere varer, kræver det en ny bestilling.

Hvor finder jeg mit tracking nummer?

Så snart din ordre er pakket kan du følge din ordre.

Klik på "se status på min ordre" i din ordrebekræftelse som du modtog lige efter dit køb.

Hvor er min ordre?

Hvis din ordre ikke er dukket op inden for 3 hverdage, har du med stor sandsynlighed bestilt en vare med længere leveringstid. Den skal vi først have hjem fra vores leverandør. Det tager cirka 7-14 dage, men kan gå hurtigere afhængig af hvilket produktet der er bestilt.

Hvis du har bestilt en vare med længere leveringstid vil dette altid være oplyst på produktsiden. Du kan se om det er tilfældet med det produkt du har bestilt ved "lagerstatus" som fremgår lige under prisen.

Hvis du har bestilt et produkt med længere leveringstid, vil din ordre som udgangspunkt blive afsendt samlet.


Har du ikke modtaget din ordre inden for de lovede 1-2 hverdage og har du ikke købt en vare med længere leveringstid, bedes du skrive til os. Klik i det blå ikon i hjørnet for at se vores mail.

Annullering af ordre

De fleste ordrer bliver pakket i takt med at ordren tikker ind hos os. Derfor kan vi ikke annullere din ordre når først du har modtaget ordrebekræftelsen.

Har du bestilt en eller flere varer med længere leveringstid, kan vi dog godt nå at annullere din ordre inden den er afsendt. Skriv blot til os med dit ordre nr. og ønske om annullering.

Levering

GLS

GLS har over 1.750 PakkeShops og levere 90% af alle pakker dagen efter afsendelse. 

Du har også mulighed for at få leveret din pakke hjem til eller på jobbet.

Post Nord

Post Nord har mere end 5.000 udleveringssteder, der ofte har lange åbningstider – heraf 1.600 posthuse og 3.500 Pakke- og Nærbokse. 

Du kan også få leveret din pakke til din arbejdsplads eller med privat hjemmelevering.

Levering til Sverige, Norge og Tyskland

Vi kan sende til hele Europa. Befinder du dig i et andet land end Danmark, kan du ikke checke ud på normalvis.

Skriv i stedet til os med din adresse, et billede af din indkøbskurv. Så kan vi sætte din ordre op for dig.
Normalt koster fragten cirka 20€ til det meste af Europa.

Retur og ombytning

Returpolitik - Se her inden du sender retur

Produkter kan ikke returneres hvis de:

1. Har været vasket

2. Har været udsat for røg

3. Har spor af hundehår

4. Generelt ikke fremstår som nye

5. Original indpakning mangler

6. Prismærker er klippet af

7. Ikke har været pakket godt ind ved forsendelse (vand, snavs eller andet fra transporten)

Returnering

Returner din vare inden 101 dage.

Hvis du ønsker, kan du benytte dig af vores returlabel for billigst mulig fragt. Det koster 52 kr. inkl. moms. 

Dette beløb dækker dele af beløbet vi bliver opkrævet af GLS for levering af pakken til vores returlager.
OBS: Beløbet vil blive fratrukket dit returbeløb.

Ombytning af farve/størrelse

Vi tilbyder desværre ikke ombytning.
Ønsker du anden farve, størrelse eller produkt. Returner da produktet og bestil den nye vare på hjemmesiden.

Ikke afhentede pakker

Afhenter du ikke pakken, eller lader den gå retur til os fra pakkeshoppen, vil du blive opkrævet for både fragt og returfragt.

Skriv til os at du har ladet pakken gå retur, så vi hurtigt kan refundere beløbet til dig.

Reklamation

Hvordan reklamere jeg over en vare?

Er du ikke 100% tilfreds med den vare du har modtaget, bedes du skrive til os. Så finder vi helt sikkert en løsning sammen med dig.


Efterfølgende sender du varen retur til os.

https://return.shipmondo.com/luxvuf-reklamation

Hvor længe kan jeg reklamere over en vare?

Du kan inden for 2 år reklamere over en vare du har købt hos os.

Kontakt os

Ring til os

Man kan desværre ikke ringe til os i øjeblikket.

Send os en besked og vi bestræber os på at svare samme dag, eller max 48 timer efter vi har modtaget din besked.

Skriv til os

Du kontakter os ved at klikke på det lille blå ikon nederst i hjørnet. Her skal du vælge hvad du har brug for hjælp til.

Bemærk: Vi ser ikke beskeder der bliver sendt direkte i chatten.
Chatten er kun til for at kunne tjekke ordrestatus, eller finde frem til den rigtige support mail, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

Alle henvendelser bliver besvaret inden for 48 timer.