• 1-2 dages levering
  • Prisgaranti
  • Support alle ugens dage 10.00 - 19.00

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Min ordre er ikke kommet endnu, hvad gør jeg?

Hvis du har bestilt en vare med længere leveringstid vil dette være oplyst på produktsiden. Se under "status" om dette er tilfældet. Flere hundesenge- og puder kan der være længere leveringstid på. 


Har du ikke modtaget din ordre inden de lovede 2 hverdage, bedes du skrive til os.

Hvor finder jeg mit tracking nr?

Så snart din ordre er pakket kan du følge din ordre.
Klik på "se status på min ordre" i din ordrebekræftelse som du modtog lige efter dit køb.

Mangler ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget nogen ordrebekræftelse inden for 10-15 minutter fra din bestilling, bedes du skrive til os så vi kan lokalisere fejlen.

Hvordan returnere jeg en vare?

Se mere info omkring returnering ved at klikke her.

Kan jeg bytte til anden størrelse/produkt?

Hvornår trækker i pengene fra min ordre?

Vi trækker beløbet fra din konto når varen afsendes.

Ved bestillingsvare trækker vi beløbet når ordren afgives hos vores leverandør.


Har du betalt med et VISA Electron eller andet debit kort, vil banken reservere beløbet med det samme.

Skriv direkte til os

Se nedenfor

Kontakt os


Vores support har åbent alle dage: 
Mandag-fredag: 10.00 - 18.00
Lørdag og søndag: 12.00 - 14.00

 E-mail: kontakt@luxvuf.dk
 Du kan normalt forvente svar samme dag, inden for dette tidsrum.

Bytte- og returregler

- Fortrydelsesret i 14 dage fra den dag du modtager varen.

- Vi ombytter gratis i 30 dage fra den dag du modtager varen.

- Både returvarer og ombytninger skal være i samme stand som da du modtog dem.

- Ingen returnering på særligt fremstillet bestillingsvare (vil fremgå tydeligt på produktsiden).

Vi bruger cookies for at forbedre vores website Accepter Mere info