• 1-2 dages levering
  • Prisgaranti
  • Support alle ugens dage 10.00 - 19.00

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Min ordre er ikke kommet endnu, hvad gør jeg?

Hvis du har bestilt en vare med længere leveringstid vil dette være oplyst på produktsiden. Se under "status" om dette er tilfældet. Flere hundesenge- og puder kan der være længere leveringstid på. 


Har du ikke modtaget din ordre inden de lovede 2 hverdage, bedes du skrive til os.

Hvor finder jeg mit tracking nr?

Så snart din ordre er pakket kan du følge din ordre.
Klik på "se status på min ordre" i din ordrebekræftelse som du modtog lige efter dit køb.

Mangler ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget nogen ordrebekræftelse inden for 10-15 minutter fra din bestilling, bedes du skrive til os så vi kan lokalisere fejlen.

Hvordan returnere jeg en vare?

Se mere info omkring returnering ved at klikke her.

Hvordan reklamere jeg over en vare jeg har modtaget?

Er du ikke 100% tilfreds med den vare du har modtaget, bedes du skrive til os på kontakt@luxvuf.dk.
Så finder vi helt sikkert en løsning sammen med dig.


Efterfølgende sender du varen retur til os.

https://return.shipmondo.com/luxvuf-reklamation

Kan jeg bytte til anden størrelse/produkt?

Hvornår trækker i pengene fra min ordre?

Vi trækker beløbet fra din konto når varen afsendes.

Ved bestillingsvare trækker vi beløbet når ordren afgives hos vores leverandør.


Har du betalt med et VISA Electron eller andet debit kort, vil banken reservere beløbet med det samme.

Skriv direkte til os

Se nedenfor

Kontakt os


Vi sidder klar til at hjælpe dig: 
Mandag-fredag: 10.00 - 16.00

 E-mail: kontakt@luxvuf.dk


Se vores ofte stillede spørgsmål ovenfor, hvor du måske vil kunne finde svar på dit spørgsmål.

 Du kan normalt forvente svar samme dag, inden for dette tidsrum.