• 1-2 dages levering
  • Prisgaranti
  • 101 dages returret

Kontakt os

Hvordan kan vi hjælpe dig?


Min ordre er ikke kommet endnu, hvad gør jeg?

Hvis din ordre ikke er dukket op inden for 3 hverdage, har du med stor sandsynlighed bestilt en vare med længere leveringstid. Den skal vi først have hjem fra vores leverandør. Det tager cirka 7-14 dage, men kan gå hurtigere afhængig af hvilket produktet der er bestilt.

Hvis du har bestilt en vare med længere leveringstid vil dette altid være oplyst på produktsiden. Du kan se om det er tilfældet med det produkt du har bestilt ved "lagerstatus" som fremgår lige under prisen.


Hvis du har bestilt et produkt med længere leveringstid, vil din ordre som udgangspunkt blive afsendt samlet.


Har du ikke modtaget din ordre inden de lovede 2 hverdage og har du ikke købt en vare med længere leveringstid, bedes du skrive til os. Scroll længere ned på siden her for at se hvordan.

Hvor finder jeg mit tracking nr?

Så snart din ordre er pakket kan du følge din ordre.
Klik på "se status på min ordre" i din ordrebekræftelse som du modtog lige efter dit køb. Se først i din spam/reklamemappe.

Mangler ordrebekræftelse?

Se først i din spam/reklamemappe. Den vil hos nogle mailudbydere havne her.


Hvis du ikke har modtaget nogen ordrebekræftelse inden for 10-15 minutter fra din bestilling, bedes du skrive til os så vi kan lokalisere fejlen. 

Kan jeg bytte til anden størrelse/produkt?

Hvordan returnere jeg en vare?

Se mere info omkring returnering ved at klikke her.

Hvordan reklamere jeg over en vare jeg har modtaget?

Hvornår trækker i pengene fra min ordre?

Vi trækker beløbet fra din konto når varen afsendes.

Har du bestilt en vare med længere leveringstid/bestillingsvare trækker vi beløbet når ordren afsendes fra vores fjernlager/vores leverandør.


Har du betalt med et VISA Electron eller andet debit kort, vil banken reservere beløbet med det samme.

Kontakt os


Du kontakter os ved at klikke på det lille blå ikon nederst i hjørnet. Her skal du vælge hvad du har brug for hjælp til.

BEMÆRK: Vi ser ikke beskeder der bliver sendt direkte i chatten.
Chatten er kun til for at kunne tjekke ordrestatus, eller finde frem til den rigtige support mail, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

Alle henvendelser bliver besvaret inden for 48 timer.